Witajcie!
Zaczynamy dzisiejszy dzień od zabawy którą juz znacie
1. Powitanie muzyczne:
Wszyscy są, witam Was
Zaczynamy już czas!
Jestem ja, jesteś Ty
Raz, dwa! Raz, dwa! Raz, dwa, trzy!
2. Ćwiczenia poranne: K. Wlaźnik – wybrane ćwiczenia z zestawu XVI i XXXVII
a) zabawa bieżna: Koniki:
-bieg truchcikiem, potem galopem w różnych kierunkach.
b) ćw. szyi: Koń kiwa głową:
-rozkrok, skłony głowy w przód i tył.
c) ćw. równowagi: Koń grzebie nogą:
-stojąc na jednej nodze, naśladujemy jak koń drugą nogą grzebie – przeciąganie wolnej stopy
z przodu o podłoże.
d) ćw. zręczności: Koń na biegunach:
-siad skrzyżny, chwyt za stopy od zewnętrznej strony stopy, plecy okrągłe jak bieguny konia. Lekkie huśtanie się w tył na plecy i w przód do siadu.
e) Marsz po obwodzie koła: na palcach, na piętach i na całych stopach.
3. Dzisiaj będziemy poznawać zwierzęta hodowlane.
¨ Czy znacie jakieś zwierzątka, które hodujemy w gospodarstwie? Dzieci wymieniają znane im zwierzęta.
4. Prezentacja filmiku
5. Piosenka pt. „Cztery łapy”
Czy znacie jakąś piosenkę o pieskach? To teraz zaśpiewamy i zatańczymy do tej piosenki.
Łapy, łapy, cztery łapy – dzieci machają nad głowa rączkami,
A na łapach pies kudłaty – dzieci wkładają dłonie we włosy,
Kto dogoni psa, kto dogoni psa – dzieci przed sobą poruszają rękami, jakby biegł pieski,
Może ty, może ty, może jednak ja – dzieci pokazują palcem na kolegę, po czym na siebie.
6. Zagadki słuchowe: Zwierzęta na wsi cz.I
¨ Posłuchajcie różnych odgłosów, jakie zwierzęta było słychać?
7. Praca plastyczno-techniczna pt. „Wesoła zagroda”.
Dzieci ze zgromadzonych materiałów, przy wykorzystaniu dowolnych technik i pomocy (farby, kredki, wycinanki ) tworzą ilustracje wiejskiej zagrody. Rodzice mogą pomagać swoim pociechom.
Pamiętajcie, aby przesłać nam zdjęcia swoich prac do publikacji :)
Przykładowe prace:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz